دلنوشته های عباس..شاعری تنها

متن مرتبط با «دلتنگی ها» در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها نوشته شده است

تنهایی

  • نیلوبلاگ

    یعنی دیگه هیچکی به وبلاگم سر نمیزنه؟همه رفتن؟دلم گرفته!یه پیامی،حرفی،کلامی،اون همه دوستای خوب قدیمی الان کجان؟قصد مهاجرت دارم شاید رفتنی شدیم به یک کشور دیگه،منو همسرمم و دو تا دختر گلم نازنین زهرا و یاسمین زهراحلالم کنید عباس شاعری تنها--شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱-- 4:49 بخوانید...

    ادامه مطلب
  • دلتنگی

  • نیلوبلاگ

    سلام به همه الان نزدیکه25 روزه که توو عراقم قرار بود فقط اربعین اینجا باشم xa0 اما خب ادم میاد اینجا دیگه دلش نمیاد برگرده خوشبختانه توی این سفر تونستیم برای اولین بار حرم امام علی النقی و امام حسن عسگری رو توی شهر سامرا زیارت کنم جای همه تون xa0خالی تا حالاش که خیلی خوش گذشته بعد از سفر به کربلا..سامرا..کاظمین و نجف الان xa0به اتفاق خانومم و عمه خانوم اومدیم شهر شحیمیه خونه ی دوستامون انشالا هفته ی دیگه برمیگردیم ایران فعلا خداحافظ همگی...

    ادامه مطلب