چه تعطیلات گندی بود
این ویروس کرونا همه روخونه نشین کرده
امروز مثلا سیزده بدر بود
تا ظهرخواب بودیم و بعد رفتیم خونه مادر،داداشا هم بودن.
برا شام یه آتیش بپا کردیم و جوجه به سیخ کشیدیم
بعد شام هم رفتیم پارک دستجمعی
اای خوش گذشت.
مخصوصا به بچه ها
دلنوشته های عباس..شاعری تنها...ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140