آخرین شب سال

خرید بک لینک

روزها یکی پس از دیگری گذشتند و یکی دو ساعت دیگه بیشتر از این سال لعنتی باقی نمونده

سالی که پر بود از درد و بلا

اولش که با سیل شروع شد و بعد زلزله و وقایع تلخ قیام آبانماه

واسه گرونی بنزین.بعدش شهادت سردار سلیمانی و کشته شدن عده ی زیادی توی تشییع پیکرش

بعد هم که فاجعه ی سرنگون کردن هواپیمای اکراینی توسط سپاه بود و یه عالمه کشته آخریشمکه این ویروس کروناس

که دنیارو بهم ریخته و توی ایران هم داره بیداد میکنه

و بقول وزیر بهداشت توی هر یکساعت ده نفر ایرانی دارن

میمیرن خدا خودش نجاتمون بده.تنها واقعه خوب این سال بردن مادرم به کربلا برای اولین باربود و بالاخره ب ارزوم رسیدم

آمار کربلاخودم12بار خانومم6بار دخترم3بار مادرم1بارالهی شکر راستی حسین پسرعموی عزیزم هم چن ماه پیش فوت کردخدا رحمتش کنه مرد خوبی بود

تحویل سال خونه مادر نمیریم مثلا قرنطینه ا یم

دو ساعت دیگه سال تحویل میشه

خدایا کاری کن سال جدید سال خوب و بی غصه ای برامون

باشه. آمین

دلنوشته های عباس..شاعری تنها...

ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:24

صفحه بندی