روزها یکی پس از دیگری گذشتند و یکی دو ساعت دیگه بیشتر از این سال لعنتی باقی نمونده
سالی که پر بود از درد و بلا
اولش که با سیل شروع شد و بعد زلزله و وقایع تلخ قیام آبانماه
واسه گرونی بنزین.بعدش شهادت سردار سلیمانی و کشته شدن عده ی زیادی توی تشییع پیکرش
بعد هم که فاجعه ی سرنگون کردن هواپیمای اکراینی توسط سپاه بود و یه عالمه کشته آخریشمکه این ویروس کروناس
که دنیارو بهم ریخته و توی ایران هم داره بیداد میکنه
و بقول وزیر بهداشت توی هر یکساعت ده نفر ایرانی دارن
میمیرن خدا خودش نجاتمون بده.تنها واقعه خوب این سال بردن مادرم به کربلا برای اولین باربود و بالاخره ب ارزوم رسیدم
آمار کربلاخودم12بار خانومم6بار دخترم3بار مادرم1بارالهی شکر راستی حسین پسرعموی عزیزم هم چن ماه پیش فوت کردخدا رحمتش کنه مرد خوبی بود
تحویل سال خونه مادر نمیریم مثلا قرنطینه ا یم
دو ساعت دیگه سال تحویل میشه
خدایا کاری کن سال جدید سال خوب و بی غصه ای برامون
باشه. آمین
دلنوشته های عباس..شاعری تنها...
ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 194