دلم غم داره.درد داره غصه داره
به اندازه تموم دنیا
احساس میکنم تنهایم
تنهای تنها
این وزا همه تنهام گذاشتند
قطع امید کردم از آنی که. یک عمر آزگار امیدم بود
پرسید حال مرا و جواب. این رشته رشته موی سپیدم بود
خدایا تو تنهام نذار
دلنوشته های عباس..شاعری تنها...ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182