یعنی دیگه هیچکی به وبلاگم سر نمیزنه؟همه رفتن؟
دلم گرفته!
یه پیامی،حرفی،کلامی،
اون همه دوستای خوب قدیمی الان کجان؟
قصد مهاجرت دارم شاید رفتنی شدیم به یک کشور دیگه،
منو همسرمم و دو تا دختر گلم نازنین زهرا و یاسمین زهرا
حلالم کنید
عباس شاعری تنها--شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱-- 4:49
ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141