پسفردا چهل و هشتمه
محرم امسال هم تموم شد و نتونست برم کربلا..شد دوسل
دلم گرفته س
بعد تعطیلات قراره بریم سونوگرافی اخر
انشالله تا یکماه دیگه دوباره بابا میشم و خدا یه دختر ناز دیگه داره بهم هدیه میده
انشالله که سالم باشه و سلامت
با این بیکاری و خرجای بالا خدا خودش بخیر بگذرونه. این کرونا هم شده قوز بالای قوز
اما خیالی نیست
خدابزرگه
دلنوشته های عباس..شاعری تنها...ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115