یعنی دیگه هیچکی به وبلاگم سر نمیزنه؟همه رفتن؟
دلم گرفته!
یه پیامی،حرفی،کلامی،
اون همه دوستای خوب قدیمی الان کجان؟
قصد مهاجرت دارم شاید رفتنی شدیم به یک کشور دیگه،
منو همسرمم و دو تا دختر گلم نازنین زهرا و یاسمین زهرا
حلالم کنید
عباس شاعری تنها--شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱-- 4:49
ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141
از همه ی شما دوستان خوب و قدیمی دعوت میکنم به کانال شعر و ترانه هام سر بزنید و عضو شید
اسم کانال تلگرامم هست
شعر و ترانه عباس مقدم
منتظرتون خواهم بود
@moghaddam2255
عباس شاعری تنها--پنجشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۰-- 4:51
ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108
پسفردا چهل و هشتمه
محرم امسال هم تموم شد و نتونست برم کربلا..شد دوسل
دلم گرفته س
بعد تعطیلات قراره بریم سونوگرافی اخر
انشالله تا یکماه دیگه دوباره بابا میشم و خدا یه دختر ناز دیگه داره بهم هدیه میده
انشالله که سالم باشه و سلامت
با این بیکاری و خرجای بالا خدا خودش بخیر بگذرونه. این کرونا هم شده قوز بالای قوز
اما خیالی نیست
خدابزرگه
دلنوشته های عباس..شاعری تنها...ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115
نزدیک 16 روز پیش بالاخره دخترم یاسمین زهرا به دنیا اومد.
بعد از نازنین زهرای قشنگم که الان نزدیک شش سالشه خدا ی مهربون لطف کرد و یاسمین زهرا رو بهم هدیه دادخدایا ممنونم ازت
دلنوشته های عباس..شاعری تنها...ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111
ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 194