الان نزدیکه25 روزه که توو عراقم
قرار بود فقط اربعین اینجا باشم اما خب
ادم میاد اینجا دیگه دلش نمیاد برگرده
خوشبختانه توی این سفر تونستیم برای اولین بار حرم امام علی النقی و امام حسن عسگری رو توی شهر سامرا زیارت کنم
جای همه تون خالی
تا حالاش که خیلی خوش گذشته
بعد از سفر به کربلا..سامرا..کاظمین و نجف
الان به اتفاق خانومم و عمه خانوم اومدیم شهر شحیمیه خونه ی دوستامون
انشالا هفته ی دیگه برمیگردیم ایران
فعلا خداحافظ همگی
دلنوشته های عباس..شاعری تنها...ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: دلتنگی,دلتنگیهای آدمی را باد,دلتنگی مادر,دلتنگی چیست,دلتنگی های عاشقانه فیلم,دلتنگی ها,دلتنگی یعنی,دلتنگی نوید زردی,دلتنگی عاشقانه,دلتنگی شعر, نویسنده: بازدید: 132