اما امسال
هر کاری که کردم نشد که نشد
ایشالا سالای بعد
نزدیک دو ماه دیگه دخترم نازنین زهرا یکساله میشه
اینروزا عجیب خودشو توو دلم عزیز کرده
طوریکه حتی طاقت یکروز دور بودن ازدخترم رو ندارم
هنوز راه رفتن بلد نیست و از صبح که پامیشه دایم در حال چهار دستوپارفتن توی خونه س
ماشالا اروم هم نمیگیره و دایم منو مامانش باید مراقبش باشیم
خودمونیم
پدر بودنم خیلی سخته ها
دلنوشته های عباس..شاعری تنها...