توفیقی دوباره

خرید بک لینک
سلام ب دوستان همیشه عزیزم

اگه خدا بخواد فردا حرکت میکنم به سمت مهران و ایشالا بعد هم کربلا

دلم غم داره

نگرانم

اخه دخترم نازنین زهرا مریضه

دیشبم تب کرده بود و تا صبح سرفه داشت

امروز دکتر بردیمش و گفت یه س رماخوردگیه ساده س

اما دلم جوش میزنه

مرددم که برم یا نرم

از یک طرف شوق زیارت دارم و از یک طرف نگران دخترمم

حالا تا فردا ببینم چی میشه

خدایا خودت نگهدار منو دختر نازم باش

ایشالا وقتی برگردم باز میام به اینجا سر میزنم

خدا نگهدار همه تون باشه عزیزان

خدانگهدار

دلنوشته های عباس..شاعری تنها...

ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: جمعه 19 آبان 1396 ساعت: 21:09

صفحه بندی