نه کسی میاد
نه کسی میره
نه کسی سر ی میزنه
یاد اون روزا بخیر..دوستای مجازی دردای مشترک
بگذریم...
دلم بیشتر گرفت
جمعه شبی غم گرفته ..تنهایی...و بارونی که انگار تمومی نداره
ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149