اما نه..این خواب نیست
این روشنی از توست
بگو از آفتاب نیست
...................
باورم نمیشه...تا چن ساعت دیگه نازنین زهرای بابا به دنیا میاد
خوشحالم خیلی خوشحال
یه حس غریبی رو دارم تجربه میکنم که قابل توصیف نیست
خدایا سلامتی همسر و دختر عزیزم رو از خودت میخوام
دلنوشته های عباس..شاعری تنها...
ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121