و باز هم سلام

خرید بک لینک
درود به همه ی دوستان عزیز

چن وقتی هست که از دنیای وب دور شدم

و علت اون هم گرفتاریای روزگاره

همونجوری که میدونین چن وقت پیش بمدت یک ماه کربلا بودم

و این یک ماهی که برگشتم حسابی گرفتار کار و مشکلات زندگی هسم

امیدوارم فرصت بیشتری داشته باشم تا بازم بتونم بیام و دلنوشته هامو به رسم یادگار اینجا ثبت کنم

روزگار خوشی رو براتون ارزو میکنم

دلنوشته های عباس..شاعری تنها...

ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال می‌کنید

برچسب: و باز هم سلام, نویسنده: بازدید: 246 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 19:34

صفحه بندی