چن وقتی هست که از دنیای وب دور شدم
و علت اون هم گرفتاریای روزگاره
همونجوری که میدونین چن وقت پیش بمدت یک ماه کربلا بودم
و این یک ماهی که برگشتم حسابی گرفتار کار و مشکلات زندگی هسم
امیدوارم فرصت بیشتری داشته باشم تا بازم بتونم بیام و دلنوشته هامو به رسم یادگار اینجا ثبت کنم
روزگار خوشی رو براتون ارزو میکنم
دلنوشته های عباس..شاعری تنها...ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: و باز هم سلام, نویسنده: بازدید: 246