دیشب بالاخره بعد از چهارده روز به ایران برگشتم
جاتون خالی شبهای قدر رو به اتفاق خانومم رفته بودیم عراق
وااای
نمیدونین چه لذتی داشت شب نوزدهم کربلا بودیم و شب بیست ویکم نجف
شب بیست و سوم رو هم رفتیم کاظمین و توی حرم امام جواد و امام موسی کاظم بودیم
هوا خیلی گرم بود اما ارزشش رو داشت
دیشب ساعتای نزدیک یازده بود که رسیدیم مشهد
فقط دو روز توی راه بودیم اون هم توی این هوای گرم
خب دیگه نزدیکه افطاره و باید برم اما بعدا برمیگردم و از خاطرات این سفر براتون مینویسم
التماس دعا
دلنوشته های عباس..شاعری تنها...
ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: بازگشت,بازگشت به ایران,بازگشت لوک خوش شانس,بازگشته,بازگشت شادمهر به ایران,بازگشت به آینده,بازگشت به گروه در تلگرام,بازگشته دلکش,بازگشت کوین لورون,بازگشت بورسالینو, نویسنده: بازدید: 133